Wat houdt het in?

Het oplossen van problemen begint met erkenning en benoeming. Uw werknemer krijgt telefonisch advies en handvatten van onze professional. Als het nodig is wordt uw werknemer na het gesprek doorverwezen.

Wat zijn impactvolle momenten?

Elk mens doorloopt in zijn leven verschillende fases die elk hun eigen uitdagingen met zich meebrengen. Iedereen krijgt te maken met gebeurtenissen die grote impact hebben. We noemen dat ook wel levensloopstress. Dit kan zorgen voor spanning of onbalans en psychische, lichamelijke of gedragsmatige klachten tot gevolg hebben.

Voor wie is de telefonische hulplijn bedoeld?

Met een abonnement op onze telefonische hulplijn, biedt u uw werknemers een eerste opvang op momenten dat zij dat nodig hebben. Dat kan bijvoorbeeld zijn:

  • Als uw werknemer zich eenzaam voelt.
  • Zich zorgen maakt over zijn gezondheid of de gezondheid van een naaste.
  • Relatieproblemen heeft of in scheiding ligt.
  • Financiële problemen heeft.
  • Zoekt naar een betere werk privé balans.
  • Een conflict ervaart met zijn collega.
  • Slecht slaapt.
  • Een ongezonde leefstijl heeft.

Hoe werkt de telefonische hulplijn?

We houden het simpel en overzichtelijk. U sluit een jaarabonnement bij ons af. U ontvangt ons speciaal opengestelde telefoonnummer dat zeven dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar is. Uw werknemer kan ons 24 / 7 telefonisch bereiken. Uw werknemer kan zijn verhaal kwijt aan onze professional. We bieden direct ondersteuning bij de problematiek waar uw werknemer mee zit.

Is er meer nodig?

Op basis van de hulpvraag van de werknemer adviseren we welke begeleidingsvorm meest passend is. Gimd kent een breed scala aan diensten met als doel uw werknemer te ondersteunen tijdens impactvolle momenten. Doorverwijzen gebeurt altijd in overleg met uw werknemer en indien nodig met de bedrijfsarts of u als werkgever.

This service is also available in English. Please contact us for more information.