Telefonische Hulplijn voor medewerkers ten tijde van Coronavirus

zaterdag 04 april 2020

Hoe werkt de Telefonische Hulplijn?

Uw medewerker kan 24 uur per dag, 7 dagen per week bellen met de Telefonische Hulplijn, waarbij hij/zij direct wordt doorgeschakeld met Gimd bedrijfsmaatschappelijk werk. De medewerker wordt te woord gestaan door één van onze professionele bedrijfsmaatschappelijk werkers voor een persoonlijk gesprek en een luisterend oor.

Met welke vragen kan een medewerker contact opnemen?

Met inachtneming van de privacywet kunnen medewerkers bij de telefonische hulplijn terecht om hun verhaal te delen en advies te ontvangen rondom vragen die spelen en leven bij het Coronavirus, bijvoorbeeld: hoe om te gaan met de huidige situatie de gestelde richtlijnen in de dagelijkse praktijk? Daarnaast kunnen hierbij uiteraard ook zaken aan bod komen als functioneringsvragen, opvoedingsissues, familie- en leefstijlvragen en inspanning of juist ontspanningsvragen.

Kortom: aandacht voor de medewerker op meerdere levensgebieden om hierin de ontstane zorgen rond het Coronavirus te delen.

Wilt u gebruik maken van deze hulplijn voor uw medewerkers?

Mocht u deze hulplijn beschikbaar willen stellen voor uw medewerkers en wilt u graag meer informatie ontvangen over de werkwijze, dan kunt u hiervoor mailen naar ons via info@gimd.nl. Wij helpen u graag verder!

This service is also available in English. Please contact us for more information. 

Overdag tussen 8.30 - 17.00 uur 088 - 800 85 00